En wat er nog meer gebeurde
Haagse bluf met een female touch. Dat is waar de ADO Vrouwen voor staan. Steun ons via crowdfunding bij het binnen én buiten de lijnen realiseren van onze dromen.
,,
Loek van Paassen:
"Ik vind vrouwen voetbal leuk, hoop snel te komen kijken"
Roeland Gelink:
"De instelling en beleving van de vrouwen van ADO Den Haag zijn een voorbeeld voor de hele club"
Bart Caminada:
"De ADO Vrouwen zijn HET boegbeeld om jonge meiden aan het bewegen te krijgen"
Kees Jansma, perschef Nederlands elftal:
"Deze meiden hebben echt alles over voor topsport"
Lieke Hemminga:
"ADO Vrouwen geeft altijd leuke trainingen en ze zijn heel goed."
Steven de Haseth:
"Haagse bluf met een female touch; deze powervrouwen zijn hét voorbeeld voor alle jonge meisjes in de regio"
Kathy de Jong:
"ADO Vrouwen doet veel voor voetballende meisjes en zijn erg goed"
Kees Punt:
"De ADO-meiden hebben alles over voor hun sport, ze verdienen alle mogelijke steun"
Rob Reijenga:
"ADO DH Vrouwen doet het (inter)nationaal goed in de top. Maar het zet zich ook in voor de ontwikkeling van vrouwenvoetbal"
Michelle van der Togt:
"Deze meiden doen en laten zoveel om zo goed mogelijk te presteren in hun favoriete sport, voetbal."
Julia Banwari:
"De vrouwen van ADO Den Haag doen altijd goed hun best, ze zijn cool en een voorbeeld voor mij."
Ryan Spencer:
"Ik steun de ADO Vrouwen omdat het nodig is"
Sacha Glotzbach:
"ADO Vrouwen zet zich in voor voetballende meisjes en hebben daar hulp bij nodig"
Isabelle Hoekstra:
"Ze geven leuke trainingen, kunnen goed voetballen en zijn aardig."

En wat er nog meer gebeurde

Rondom de wedstrijd ADO Den Haag Vrouwen – PEC Zwolle werd aandacht besteed aan enkele actuele zaken.

Allereerst stond de wedstrijd tussen ADO Den Haag Vrouwen en PEC Zwolle in het teken van de Hartstichting en daarmee voor hart en vaatziekten bij vrouwen, want signalen dat er iets mis is met het hart zijn bij vrouwen vaak anders dan bij mannen. Daarom worden hartziekten dikwijls over het hoofd gezien of niet herkend. Hierdoor overlijden nog te veel vrouwen onverwachts en veroorzaakt dit onnodig verdriet bij dierbaren. Dat moet veranderen en ADO Den Haag Vrouwen wil de Hartstichting graag ondersteunen bij het bijeenbrengen van fondsen. Hiermee kan de komende jaren onderzoek worden gedaan, zodat hart- en vaatziekten bij vrouwen eerder herkend en opgespoord kunnen worden. De komende twee weken geldt er een SMS-actie: SMS hartje naar 4333 en steun de Hartstichting met € 3,- per sms. Ook heeft ADO Den Haag Vrouwen haar warming-up in speciale rode actieshirts verricht.

Daarnaast zijn wij trots dat we de eerste editie van het ADO Den Haag Vrouwen Magazine hebben mogen lanceren. Tijdens de rust van de wedstrijd ADO Den Haag Vrouwen – PEC Zwolle werd samen met de initiatiefnemers van het magazine: Hans Willink en Arnout Verzijl de eerste editie van het magazine aan het publiek getoond. Het eerste exemplaar van het magazine werd overhandigd aan de Algemeen Directeur van ADO Den Haag: Jan Willen Wigt, want zonder een goede samenwerking met N.V. ADO Den Haag was dit allemaal niet mogelijk geweest. Het ADO Den Haag Vrouwen Magazine zal vier keer per jaar verschijnen. Volgende week zal de eerste editie van het magazine online verschijnen via onze website.

magazine_presentatie

Als laatst werd ook het fotojaarboek van seizoen 2014-2015 van Jong ADO Den Haag Vrouwen gepresenteerd. In dit successeizoen wist Jong ADO Den Haag Vrouwen onder andere kampioen te worden en te promoveren naar Hoofdklasse A zaterdag. Het fotojaarboek is ontworpen door Leonie Looijen.

boek-punt-looijen