ibis Den Haag City Centre sponsort ADO Vrouwen
Haagse bluf met een female touch. Dat is waar de ADO Vrouwen voor staan. Steun ons via crowdfunding bij het binnen én buiten de lijnen realiseren van onze dromen.
,,
Loek van Paassen:
"Ik vind vrouwen voetbal leuk, hoop snel te komen kijken"
Roeland Gelink:
"De instelling en beleving van de vrouwen van ADO Den Haag zijn een voorbeeld voor de hele club"
Bart Caminada:
"De ADO Vrouwen zijn HET boegbeeld om jonge meiden aan het bewegen te krijgen"
Kees Jansma, perschef Nederlands elftal:
"Deze meiden hebben echt alles over voor topsport"
Lieke Hemminga:
"ADO Vrouwen geeft altijd leuke trainingen en ze zijn heel goed."
Steven de Haseth:
"Haagse bluf met een female touch; deze powervrouwen zijn hét voorbeeld voor alle jonge meisjes in de regio"
Kathy de Jong:
"ADO Vrouwen doet veel voor voetballende meisjes en zijn erg goed"
Kees Punt:
"De ADO-meiden hebben alles over voor hun sport, ze verdienen alle mogelijke steun"
Rob Reijenga:
"ADO DH Vrouwen doet het (inter)nationaal goed in de top. Maar het zet zich ook in voor de ontwikkeling van vrouwenvoetbal"
Michelle van der Togt:
"Deze meiden doen en laten zoveel om zo goed mogelijk te presteren in hun favoriete sport, voetbal."
Julia Banwari:
"De vrouwen van ADO Den Haag doen altijd goed hun best, ze zijn cool en een voorbeeld voor mij."
Ryan Spencer:
"Ik steun de ADO Vrouwen omdat het nodig is"
Sacha Glotzbach:
"ADO Vrouwen zet zich in voor voetballende meisjes en hebben daar hulp bij nodig"
Isabelle Hoekstra:
"Ze geven leuke trainingen, kunnen goed voetballen en zijn aardig."

ibis Den Haag City Centre sponsort ADO Vrouwen

Met de ondertekening  van een sponsorovereenkomst op dinsdag 11 oktober, steunt ibis Den Haag City Centre het steeds populairder wordende vrouwenvoetbal bij ADO Den Haag. Onderdeel van de overeenkomst is dat ADO Den Haag Vrouwen gebruik kan maken van het hotel voor trainingskampen en teamsessies.

ibis

Het vrouwenvoetbal heeft de laatste jaren zo’n enorme vlucht genomen dat het met meer dan 150.000 actieve beoefenaars inmiddels de grootste teamsport voor meiden en vrouwen in Nederland is geworden. De EK 2017 voor vrouwen zal die groei alleen maar verder stimuleren. ADO Den Haag Vrouwenvoetbal is in 2007 opgericht, één keer landskampioen geworden en drie keer bekerwinnaar: meest recent in mei van dit jaar toen Ajax in de finale in het Kyocera Stadion met 1-0 werd verslagen. Momenteel deelt ADO Den Haag Vrouwen de koppositie in de Eredivisie Vrouwen met Ajax.

Wederzijds een goed onderkomen

Lucas Ensing, General Manager van het ibis hotel in het hartje van Den Haag: “Wij zijn uitermate trots dat ons hotel deel uit mag maken van deze geweldige club en steunen het vrouwenvoetbal bij ADO Den Haag van harte. Het is  bij elke thuiswedstrijd een voorrecht om plaats te mogen nemen in de prachtige Sky Lounge ‘En Un Momento D’ADO’. Onze gasten, medewerkers en ik zijn bijzonder te spreken over het serviceniveau tijdens de thuiswedstrijden. Een serviceniveau dat past bij ons hotel.”

Kees Punt, voorzitter van Stichting ADO Den Haag Vrouwenvoetbal: “We zijn ontzettend blij dat ibis Den Haag City Centre zich verbindt aan ADO Den Haag Vrouwen. Het biedt een uitstekende uitvalsbasis voor teambijeenkomsten of trainingskampen op momenten dat het goed is om het team voor bepaalde gelegenheden wat langere tijd bij elkaar te hebben. Tevens vinden wij het mooi om via Ibis personeel en gasten kennis te kunnen laten maken met het voetbal bij ADO Den Haag in één van de mooiste Sky Lounges van Nederland. Op deze manier voelt het voor beide partijen als een warm onderkomen.

Over Hotel ibis Den Haag City Centre

Ibis is onderdeel van de AccorHotels groep, wereldwijd marktleider op het gebied van reizen en lifestyle, en online pionier als aanbieder van unieke belevenissen in ruim 4000 hotels, resorts en  accommodaties, maar ook meer dan 2500 exclusieve privé-vakantiewoningen over de hele wereld. Met zijn dubbele expertise als investeerder en operator binnen haar HotelInvest en HotelServices afdelingen, is AccorHotels aanwezig in 95 landen. Haar portfolio bestaat uit luxe, internationaal gerenommeerde merken zoals Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman en Swissôtel, erkende merken en boetiekhotels uit het middensegment zoals Novotel, Mercure, Mama Shelter en Adagio, zeer gewilde voordelige merken zoals ibis, ibis Styles en ibis budget, en de regionale merken Grand Mercure, The Sebel en hotelF1. AccorHotels mag zich beroemen op een ongekende verzameling merken en een rijke historie van zo’n vijf decennia, met een wereldwijd team van ruim 240.000 toegewijde mannen en vrouwen, met één hoofdmissie voor ogen: ervoor zorgen dat elke gast zich welkom voelt: Feel Welcome. Klanten hebben toegang tot één van de meest aantrekkelijke loyaliteitsprogramma’s van hotels ter wereld: Le Club AccorHotels.

AccorHotels speelt een actieve rol binnen de aanwezige lokale gemeenschappen, en zet zich in voor duurzame ontwikkeling en solidariteit door middel van PLANET 21, een uitgebreid programma waarbij medewerkers, klanten en partners samenkomen om te zorgen voor duurzame groei.

Accor SA is een beursgenoteerde onderneming op Euronext Paris (ISIN-code: FR0000120404) en op de OTC-markt in de VS (Code: ACRFY).

Voor meer informatie of voor reserveringen ga naar accorhotels.group of accorhotels.com. Of zoek ons en volg ons op Twitter en Facebook.