Samenwerking cmINK en ADO Vrouwen
Haagse bluf met een female touch. Dat is waar de ADO Vrouwen voor staan. Steun ons via crowdfunding bij het binnen én buiten de lijnen realiseren van onze dromen.
,,
Loek van Paassen:
"Ik vind vrouwen voetbal leuk, hoop snel te komen kijken"
Roeland Gelink:
"De instelling en beleving van de vrouwen van ADO Den Haag zijn een voorbeeld voor de hele club"
Bart Caminada:
"De ADO Vrouwen zijn HET boegbeeld om jonge meiden aan het bewegen te krijgen"
Kees Jansma, perschef Nederlands elftal:
"Deze meiden hebben echt alles over voor topsport"
Lieke Hemminga:
"ADO Vrouwen geeft altijd leuke trainingen en ze zijn heel goed."
Steven de Haseth:
"Haagse bluf met een female touch; deze powervrouwen zijn hét voorbeeld voor alle jonge meisjes in de regio"
Kathy de Jong:
"ADO Vrouwen doet veel voor voetballende meisjes en zijn erg goed"
Kees Punt:
"De ADO-meiden hebben alles over voor hun sport, ze verdienen alle mogelijke steun"
Rob Reijenga:
"ADO DH Vrouwen doet het (inter)nationaal goed in de top. Maar het zet zich ook in voor de ontwikkeling van vrouwenvoetbal"
Julia Banwari:
"De vrouwen van ADO Den Haag doen altijd goed hun best, ze zijn cool en een voorbeeld voor mij."
Ryan Spencer:
"Ik steun de ADO Vrouwen omdat het nodig is"
Sacha Glotzbach:
"ADO Vrouwen zet zich in voor voetballende meisjes en hebben daar hulp bij nodig"
Isabelle Hoekstra:
"Ze geven leuke trainingen, kunnen goed voetballen en zijn aardig."

Samenwerking cmINK en ADO Vrouwen

Op vrijdag 21 april tekenden Martijn Kievit van Contractmanagement Inkoop  (volume), kortweg cmINK en Kees Punt en Rob Reijenga van ADO Den Haag Vrouwen een sponsorovereenkomst van één jaar. In die tijd zal cmINK zich inzetten om nog meer partijen te binden aan ADO Den Haag Vrouwen. Onder andere door gebruik te maken van de hospitalityfaciliteiten die ADO Den Haag biedt tijdens de thuiswedstrijden in de Skybox En Un Momento d’ADO. ADO Den Haag Vrouwen zal op haar beurt haar best doen de diensten die cmINK levert te promoten door exposure te bieden tijdens wedstrijddagen en in het Powervrouwen Magazine dat driemaal per jaar wordt uitgegeven.

Contractmanagement Nederland B.V. (cmINK) is ontstaan uit een samenwerkingsverband van gerenommeerde bedrijven die hun krachten hebben gebundeld op het gebied van inkoop- en contractmanagement. Samen (synergie) sta je sterker en toch blijft iedereen eigen baas. De kracht en het succes van cmINK ligt in het bundelen en beheren van de inkoopvolumes van indirect spend segmenten (zaken als energie, telefonie, reizen e.d.) en het managen van de hieraan verbonden contracten.

ADO Den Haag Vrouwenvoetbal is zeer gelukkig wederom een mooie partij toe te voegen aan de sponsoren die het al heeft, zodat het zich nog beter kan richten op haar taak om vrouwenvoetbal in de regio Haaglanden in alle facetten te kunnen promoten.