P. Looije Verpakkingen nieuwe sponsor ADO Vrouwen
Haagse bluf met een female touch. Dat is waar de ADO Vrouwen voor staan. Steun ons via crowdfunding bij het binnen én buiten de lijnen realiseren van onze dromen.
,,
Loek van Paassen:
"Ik vind vrouwen voetbal leuk, hoop snel te komen kijken"
Roeland Gelink:
"De instelling en beleving van de vrouwen van ADO Den Haag zijn een voorbeeld voor de hele club"
Bart Caminada:
"De ADO Vrouwen zijn HET boegbeeld om jonge meiden aan het bewegen te krijgen"
Kees Jansma, perschef Nederlands elftal:
"Deze meiden hebben echt alles over voor topsport"
Lieke Hemminga:
"ADO Vrouwen geeft altijd leuke trainingen en ze zijn heel goed."
Steven de Haseth:
"Haagse bluf met een female touch; deze powervrouwen zijn hét voorbeeld voor alle jonge meisjes in de regio"
Kathy de Jong:
"ADO Vrouwen doet veel voor voetballende meisjes en zijn erg goed"
Kees Punt:
"De ADO-meiden hebben alles over voor hun sport, ze verdienen alle mogelijke steun"
Rob Reijenga:
"ADO DH Vrouwen doet het (inter)nationaal goed in de top. Maar het zet zich ook in voor de ontwikkeling van vrouwenvoetbal"
Julia Banwari:
"De vrouwen van ADO Den Haag doen altijd goed hun best, ze zijn cool en een voorbeeld voor mij."
Ryan Spencer:
"Ik steun de ADO Vrouwen omdat het nodig is"
Sacha Glotzbach:
"ADO Vrouwen zet zich in voor voetballende meisjes en hebben daar hulp bij nodig"
Isabelle Hoekstra:
"Ze geven leuke trainingen, kunnen goed voetballen en zijn aardig."

P. Looije Verpakkingen nieuwe sponsor ADO Vrouwen

Met ingang van het seizoen 2017-2018 is P. Looije Verpakkingen voor drie jaar broeksponsor van ADO Den Haag Vrouwen. Het sponsorschap geldt voor zowel het eerste team als het talententeam Jong ADO Den Haag. De kernwaarden van het bedrijf en de beide teams passen perfect bij elkaar: flexibiliteit, betrouwbaarheid, teamwork en resultaatgerichtheid!


P. Looije Verpakkingen is een in-house logistiek specialist, die de verwerking van groente en fruit voor importeurs en exporteurs volledig uit handen neemt. Met specialistische kennis over sorteren, ompakken, verpakken en labelen ondersteunt zij bedrijven uit de groente- en fruitsector met de verwerking van bulkhoeveelheden tot consumentvriendelijke eenheden. Het bedrijf maakt daarbij veel gebruik van deskundige uitzendkrachten met een uitstekend AGF-gevoel.

Toen Piet Looije (eigenaar P. Looije Verpakkingen) de mogelijkheid kreeg om via ADO Den Haag het vrouwenteam te sponsoren, twijfelde hij geen seconde! Nog voordat het vrouwenvoetbal afgelopen zomer door de rest van Nederland omarmd werd, zag Piet de mogelijkheid en de waarde van de sport al.

Piet Looije: “Ik vind dit vooral leuk om te doen. De speelsters van ADO Den Haag Vrouwen verdienen naar mijn mening alle steun in hun pogingen om te slagen als professioneel voetbalster. Ze werken keihard om naast hun studie of werk de sport op professioneel niveau te beoefenen en daar draag ik graag mijn steentje aan bij. Ik denk dat iedereen de afgelopen maand heeft kunnen zien hoe mooi vrouwenvoetbal kan zijn.”

Naast de exposure heeft de sponsor ook de mogelijkheid om tijdens thuiswedstrijden van de vrouwen zijn relaties uit te nodigen in de Sky Lounge en om Un Momento d’ADO van het Cars Jeans Stadion bij te wonen.

Richard de Lange, commercieel manager van ADO Den Haag Vrouwen is logischerwijs in zijn nopjes met de nieuwe sponsor: “Het is een prachtig Westlands bedrijf dat mooi aansluit bij de waarden van ADO Den Haag Vrouwen: hardwerkend, vol passie en met een voortrekkersrol in de regio. We zijn vol vertrouwen dat we het partnerschap de komende drie jaar een mooie invulling kunnen geven.”